Fredag och ledig!

Jajamensan! Idag är jag ledig, guuu så skönt. Fast de e typ asvarmt här hemma så man vill bara gå runt utan kläder. Älsklingen sov över imorse så jag vakna strax efter halvnio å skickade iväg han, sen blev de riktigt god frukost med även lite slapp i soffan framför "flykten från hönsgården" .. Den e rätt kul, fast som vanligt när ja lägger mig å kollar på film så somnar jag efter 20-30minuter. Sen ringde mamma å sen ringde Lars å fråga om ja sov... Då lära jag hålla mig vaken kändes det som... Så nu sitter jag och funderar på om jag ska ta å gå till sjukhuset här i Sandviken och fixa nytt patientkort, man måste ju göra det när man flyttar å så..  Å in på apoteket en sväng också, nödvändighetsgrejjor :P

Kanske dags att sätta fart då om jag ska följa med mamma hem till dom och slappa resten av dagen, bada i poolen osv. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0