Hemma igen

Ja, nu är jag hemma igen. Nu börjar dagarna räknas ner, fast det känns faktiskt skönt att det inte känns jobbigt att skolan börjar igen. Det är inte alls samma känsla i magen som när man skulle iväg och jobba. Det är riktigt bra att det känns såhär, det ska bli roligt och intressant denna termin med. Får se om man läser hela terminen i Sundsvall eller om dom ryckt åt mig en plats denna termin på HiG eller till våren. Det är bara att vänta och se. Just nu känns det som det vore bäst att läsa klart 3e termin i Sundsvall och sen läsa igen de kurser jag behöver för att komma på samma våglängd som dom i Gävle under våren. Vi får se helt enkelt. Det kommer kanske inte bli så kul att pendla till å från älsklingen såhär, men man får tänka på att det bara är september, oktober, november, december och en/två veckor av januari. Det går.

Snart måste jag inhandla självuppblåsande madrass och fixa fram täcke, kudde, lakan å släpa till Sundsvall.
Å överföra pengar till papps och betala böcker. Pengar ska rulla eller hur är det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0