Ikväll spelar Cicero i Bollnäs

Tranan närmare bestämt. Mhmmm, däruppe är älsklingen och resten av bandet med några hängivna Sandvikare troligtvis :) Hoppas spelningen går kanon och att det blir ett riktigt drag nu på sista spelningen för ett tag. Synd att man missar det, men men, jag har ju bara en dag kvar att jobba imorgon så jag kan lika gärna vara hemma. För dagen, förhoppningsvis, kommer gå som på räls. Kanske blir leendet bredare och bredare för varje timme som går. Om jag slipper illamåendet som brukar göra sig hörd när man går upp tidigare än 10 och det blir det ju, börjar ju 7.30.. Men men, det får gå, får väl ta en Postafen ikväll å förebygga eller nått sånt, kanske chansa.


Dom är faktiskt riktigt bra de där grabbsen, Cicero.


Fast det är ganska skönt att få njuta av en ensam, tidig kväll hemma också ibland. Inte ofta. Men ibland.



För det är ju alldeles överförträffligt underbart mysigt att vara med älsklingen.
Men han får väl vara med sina älskade trummor inatt. Haha.
Snart åker vi till Zakynthos, de blir underbart att hinna umgås med varandra på riktigt utan jäkt och stress.
Inte ofta det händer. Så det blir bra det här sörru, undrar om det är sommarkrysset idag på tvn då?

Kommentarer
Postat av: Stressarn

Hej sötnos :) Inget batteri i mobilen, sitter i söderhamn och ska tillbaka till bollnäs snart, slaggade här hos hampus.. jag lasse och anton. Lite bättre än att sova i bilen hehe ;P Ses senare! Puss

2008-08-17 @ 12:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0