Lördag

Blev att vara hemma igår, jag tror jag har lärt mig en läxa nu.. Blir inge mer fet mat på ett tag för det var inte alls roligt att må illa en hel dag efteråt. Usch. Kunde knappt äta nått heller, men nu vet jag! Är hemma idag också, ska köpa åksjuketabletter idag och ha hemma när det blir alltför illa och även ha med när vi åker.

Igår var vi in och beställde hem en ny, skitstor, soffa. Jättemysig :) Den blir ljusgrå. Smakprov på modellen:





Johan, brorsan min, har köpt hus i Kungsgården nu i veckan :) Glad är jag för hans skull! Han snodde vårat hus, haha närå... Lite roligt bara eftersom vi också sitter å småletar ibland.. Får se hur lång tid det tar å hitta det där ultimata :P

Idag blir det nog en sväng till Kungsgårn å hälsa på Johan i sin lgh å sen kanske hem till mamma.. Får se.

Kommentarer
Postat av: Sophy

Åksjuketabletterna (Postafen) var min räddning kan ja tala om! Man blir trött av dom, men hellre de än att må illa..jag åt dom morgon o kväll i flera veckor..hjälpte kanon!!

Mmm ja kunde inte heller äta fet mat..bklev bara äcklad av detm, och mådde illa o fick ont i mellangärdet!

Snygg soffa!!

2008-08-09 @ 16:59:44
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0