Lördagkväll

och ensam hemma... efter en jobbardag mellan 13 och 21. Älsklingen har iaf röjt upp här hemma i den tidigare röran, så snäll han är då :) det behövdes, som han skrev på lappen att de kanske känns mer hemtrevligt och mindre stressigt nu... Å de gör det... tack!

Idag har varit en upp och ner dag. En sån här dag man inte har lust med nånting,, varken bu eller bä. Massor med funderingar på det som har varit i ens liv förrut och vad som finns nu och vad som kommer att komma. På ett sätt är det skönt att vara själv ibland, men ibland blir jag rädd för det.. Det är då alla tankar kommer upp och snurrar, speciellt funderingar som man annars kan koppla bort påengång som inte är värda att fundera på. Det är nog mkt för att jag är trött just nu. Så jag ska nog hålla min mun och vakna pigg och glad om 8 timmar igen. Så blir det ingen groda som hoppar ur min mun.

Två låtar som man var barnsligt/fjortisförtjust i förr några år sedan. Men tänk vad kul vi hade!! Haha,


....de där såg vi live på nå cityfest för länge sen.. haha.


... å de där var faktiskt i Hofors med mina gamla barndomskompisar för många år sedan känns det som.

Sånna minnen är faktiskt roligt att tänka på ibland, även fast de känns lite lustigt..


Nu är det bara en månad kvar tills skolan börjar och Sheida-social kommer in i min vardag igen :)
Känns konstigt att inte ha tid att umgås med kompisar nu när man jobbar...
Tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Sophy

Haha vilka minnen!! Men du, såg du att Martins bakgrundssångare är Putte Nelson eller vad han heter...som är med i Så ska det låta! Coolt..=)



Hoppas allt är bra med dej..;0)

kramkrma

2008-08-03 @ 12:54:40
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: petra

Du nöp Martin i rumpan kommer jag ihåg ;) Haha.

2009-08-30 @ 14:37:02
URL: http://morsanpouzar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha ja Sofie, nu såg jag det, ett år efter eller så ;) i glasögon..



Hahaha, Petra! Gjorde jag?! =) Visst va du, jag å maja på det va? nån till`?

2009-08-30 @ 21:08:37
URL: http://s860425.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0