Resfeber?

Eller vad det nu är.. Mår illa också. Ikväll/inatt åker vi.. 6.20 går planet från Arlanda.
Nu kom jag på vad jag ska göra mer... Beställa tågbiljetter också.. Har nyss skrivit ut biljetten, kursplan för den kommande kursen Medicinsk vetenskap GR (B) Medicin, kirurgi och geriatrik 15hp. Har beställt böcker också, 4st för 1500.. Oh yes.. Sen tillkommer väl en till bok också om jag får tag på den... Det känns faktiskt riktigt bra att få börja plugga igen, nästan så jag längtar. Nu kommer jag väl få äta upp det där bara för jag skrev det :P Nä men det känns riktigt bra eftersom jag inte riktigt har tyckt det varit superroligt att jobba på nått ställe. Fast egentligen vet jag inte heller vart jag är påväg och vart det här kommer att sluta, det är roligt att plugga för det är intressant, men är sjuksköterska stoppet på min resa? Det vet jag inte, för jag vet egentligen inte vad jag vill jobba med här i Sverige.. Människor man har stött på i båda arbetena så har över hälften varit så jäkla otacksamma.. Det är nog därför jag har en vilja att få arbeta utomlands och verkligen hjälpa dom som behöver hjälp och som blir tacksamma. Jag har en dröm. En dröm jag vill ska uppnås, på något sätt känns det som jag är påväg åt rätt håll?



Ja ni ser, nu är Sandras vardag tillbaka igen snart. Massa funderingar :)
Men det är härligt, jag mår bra. Om man bortser från illamåendet och tröttheten som gör att jag sover mer än halva dagarna. Haha, fast det är rätt skönt också om man kunde låta bli att vara så grinig, eller låta grinig. Nej nu ska jag göra någon nytta. Vi har inte ens börjat packa än. Sen ska jag in till Gävle och växla moneys också. Ojoj, snart kommer solen och värmen :) Undrar vem som får värmeslag först? Hahaha, jag kommer trivas som fisken i vattnet!!! Älskar att resa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0