Smattrar..

..av regn mot fönstrena idag. Mysigt hade det varit att få vara hemma. Blir att jobba 10-18.30 idag, hoppas det går bra. Ska försöka få i mig lite gröt nu, igår gick faktiskt lite mat ner utan problem. Det behövdes nog. Träffade Cecilia en sväng igår och gick lite på stan, men mest satt vi å prata å smååt å kolla i affärer ist. för att gå i regnet på City festen. Det var riktigt trevligt att träffa henne igen, 2 veckor sen sist. Hon blev glaad :) Sen prackade mamma på mig lite special-schampoo tills vi ska åka iväg så mitt hår håller lite bättre av all sol och badning. Blir nog bra det här...

Uscha.. Mitt luktsinne har förbättras 100ggr känns det som och det är inte världens roligaste kan jag säga. Klagar på det mesta som luktar å får mig att må illa... Synd bara att älsklingen får ta en hel del.. Likaså när det känns som man ligger i en båt ute till havs när man själv eller någon annan rör sig i sängen så hela kroppen får lite extra gung å man känner att man bara vill liga helt blixtstilla om det inte ska sluta inne på toan. Det kanske är sånt här man får stå ut med... Älskling, Älskar dig å det vet du.

Dags för frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0