Då är det på riktigt nu då

Jaaa, nu är alla saker här hemma hos oss i Sandviken.
Har lämnat nycklar, skrivit andrahandskontrakt och väntar på första hyran från hon som hyr min lgh i Gävle.
Det känns riktigt bra det här. Bara vi får någon ordning här hemma så man kan lägga sig i soffan utan att behöva känna att man behöver pula och fixa med det sista flyttlasset. Men det kommer, allting kommer bli bra så småningom. Jättebra!

Hemma idag från jobbet. Kroppen behöver vila, tror den sa ifrån igår. Känner mig stressad i kroppen för jämnan, blöder näsblod titt som tätt, är ständigt trött, dåligt humör, tårar som kommer bara sådär, huvudvärk, yrsel och hungrig typ hela tiden. Så nu blir det vila, det här är symtom som jag känner igen såväl sen jag jobbade förra året också. Tar jag inte tag i kragen på mig själv här och nu så kommer det gå käpp rätt åt skogen som då. Ska känna efter hur det känns imorgon kväll och avgöra om jag ska jobba fredag och lördag. Det är min kropp och min hälsa som går före pengarna som kommer in på kontot. Pengar är inte värt allt. Ta det lugnt och vila upp mig och komma ner i varv, så blir det här bra också.

Synd om min älskling som får stå ut med mig sådana här dagar. Försöker förklara, men allt går inte att förklara.
Huvudsaken han inte känner att det är han det är något med, för det är det inte. Han är alldeles guldvärd, hela han. Världens underbaraste ♥ Bara jag som är lite kaes vissa dagar.

Nu ska jag pula lite här hemma, kanske kolla på What Happens in Vegas igen. Se om jag håller mig vaken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0