Sheida.. Vart är du?

It´s a long time ago...
Konstigt det känns! Haha. Man är van att umgås med en människa varje dag, iallafall prata med varandra på något sätt. Sen nu när skolan tog slut så blir det knappt nån gång i veckan. En riktig vän. Ska bli skönt sen i höst och ses igen, visst hon är mycket ibland men det är det som gör henne till den hon är! En sån ärlig, snäll och rolig människa! En riktig vän man kan gråta, skratta och bråka med. Men vi finns alltid där för varandra, efter ett tag så är allt bra igen! Vi har gått igenom så mkt tillsammans på det här första året. Det går inte att förklara för det är nog svårt att förstå, vi båda två har levt utan att ha familjen och vännerna runt hörnet, vi har utvecklats och gått framåt i våra liv. Vi har lärt känna varandra i både medgångar och motgångar. För visst är hon en fin vän, det är hon! Vad roligt vi ska ha i höst! Vi klarar det här tillsammans igen! Therese flyttar nära också och de andra finns också nära. Vi får begrava oss i böcker, som det säkerligen blir, men vi får svära över det tillsammans och peppa varandra. Å massa tok och skratt som vanligt!

Det är delvis Sheida som håller mig kvar i Sundsvall med utbildningen, jag vill vara kvar för jag trivs så bra med de man hittat i klassen och med utbildning och skola och lärare. Så jag vet inte om det är värt att byta skola och börja om med allt igen. Det är inte så roligt. Får se hur det känns nu under hösten. Man ska aldrig säga aldrig, man vet aldrig vad som kan ske. Det finns som sagt en mening med allt, det finns ett öde men det är du som bestämmer vägen dit.



Bara några ord och meningar sådär som ligger och snurrar i mig.

...jag längtar efter mitt sommarlov nu kan jag säga! Nästa vecka är jag iallafall ledig måndag, lördag, söndag! Nice!

Kommentarer
Postat av: sheida

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaawh va gulligt!!! de här gjorde min dag! jag saknar dig med hjärtat!! vi ses snart igen <3

2008-07-11 @ 17:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0