Ledig en måndag

med andra ord, en härlig start på en ny vecka!
Tog mig en redig nattsömn inatt iaf, 10timmar fick jag sova. Sen kom älsklingen hem och väckte mig strax efter 10 imorse och tyckte jag skulle kliva upp, annars skulle det bli fööör orättvist. Så det var väl lika bra att pallra sig upp. Sen blev det ett par avsnitt av OTH å slapp i soffan. Efter det pallrade jag mig iväg hem till Sofie och lånade Nemo några timmar, blev en långpromenad på hälsans stig eller vad det heter, pensionärsstigen och härligt var det med sällskap. Galen i pippifåglarna var han, haha så söt :) Skönt var det, var längesen jag var ute och rörde på mig riktigt ordentligt. Visserligen cyklade jag iallafall en vända till Backberg från Sandviken förra veckan, så nått gjorde jag iaf :P Hoppas det blir ett träningskort imorn på F&S, om pengarna räcker till.. Egentligen inte, men mja, får fundera lite till ikväll. Har iallafall överfört en tusenlapp till pappa idag, så lånet minskar lite.. Inre stress i mig att låna pengar av andra, tycker inte alls om det. Men ibland måste man.

Idag är Lars inne i studion med de andra och spelar in en demo. Hoppas han kommer hem snart, saknar honom nu. Hoppas vi hinner umgås lite mer på torsdag när jag är ledig igen, för nu blir det jobba 13-21 tisdag och onsdag och han jobbar 7-16 måndag-fredag. Så inte tröttar vi ut varandra inte. Skönt att få längta lite ibland också :)

Noeps, nu är lasagnen klar i ugnen men jag orkade inte vänta 40min så jag åt fiskbullar och ris. Blir en god matlåda imorn iaf! Iväg till ICA Maxi och handla en sväng, det nödvändigaste.

Bye bye, sov så gott!
Åååå många är intresserade av min lgh, bra bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0