Ny vecka, nya tag

Måndag idag. Veckorna på ICA är över för den här gången. Idag börjar jag jobba på Ovansjögården och 6 veckor framåt. Känns riktigt bra. Förrutom att jag blivit förkyld lite lagomt nu precis. Men men, ta det lugnt så går det kanske över på några dagar. Jag som ville cykla till Kungsgården idag, men får väl bli bussen istället.. Annars riskerar man väl att vara helt död när kvällen kommer. Imorgon är jag ledig iallafall.

Älskling. Mmmm. Att se dig lycklig.. Gör mig lycklig.
Det händer mycket, på en kort tidsperiod, men fan va bra det känns!
Ursäkta min svordom men den satt fin där.




Nu ska jag ta tag i disken (!) och fundera över om jag verkligen inte kan ta cykeln ändå.. Haha, energi i benen nu.
Kelly Clarkson är ju riktigt skön att lyssna på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0