Onsdag

Skapligt trött imorse när mobilen ringde och spelade en låt väldigt länge innan jag förstod att det var alarmet och att klockan var dags att gå upp! Ville bara ligga kvar under täcket hela dagen eftersom regnet öste ner..
Har varit på introduktion för sandvikens kommuns sommarjobbare inom omvårdnad. Det var intressant men det är sån info och kunskap vi har lärt oss hela det första året i Sundsvall så det mesta va bara upprepningar på det jag kunde, men det är väl alltid bra med förfriskningar i hjärnverksamheten.... Har en svag aning om att det är nå liknande imorn med i Kungsgården.. Träffade på Jessica där iaf, som jag gick i samma klass med på låg-/mellanstadiet i Hofors.. Roligt att känna igen lite "gammalt" folk igen som kommer tillbaka :)

Snart ska jag iväg och jobba på Maxi, 14-20.30 i kassan.. Går nog bra det med.
Sen ska jag nog hitta på nå annat bus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0