It feels like I´m going home!

yes yes, my dear.
imorgon är skåpsläpet bokat ett dygn för att åka med upp till Sundsvall och tillbaka med mina grejjer till min lgh.
är så gott som klar nu med rustningen.
känns underbart härligt.
min alldeles egna gentleman ska hjälpa mig flytta, vilken tur jag har!
å broder lånar ut sin bil så snällt!
Tur att man har nära och kära runt omkring sig och tillhands när man behöver dom.

Både mamma och pappa har varit här och kikat idag och de tycker det blir tjusigt. Ifs så är väl pappa glad över att jag inte målar blått ytterligare en gång när jag rustar. Har varit olika blåa nyanser i mina rum nu sen 9an. People change.
Fick lite fika av mamms, gott gott :)

Solen skiner, en härlig dag.
Snart kommer Cecilia hit en sväng.
Sen blire rensa på vinden och en sväng til Rusta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0