Måndag

Måndag, ny vecka.
Sundsvall å plugg tills på fredag.
Fredag blir en bra dag.
Längtar.

Morgonpromenader dagligen, ger snabba resultat vilket är härligt.
I lördags fick jag mina nycklar till min lägenhet,
jag är hemma igen, snart, inte långt kvar.
I helgen påbörjas rusten, med lite hjälp av Cecilia som lovat komma med fika ;)

Min inneboende här tycks ha hittat en ny tjej,
roligt att man stöter på en ny människa sådär lagomt nyvaken på morgonen,
påminner lite om när man var yngre och bodde hemma.
Känns väldigt tryggt och säkert,
eller så väldigt otryggt, inte hemma på en punkt.
Härligt är det att ha i åtanke att det bara är den här veckan kvar i detta boende.
Sen om det blir någon natt ibland spelar ingen större roll,
snart är jag hemma som sagt!

Drömde inatt,
om döden,
om mormor och morfar.
Morfar dog och mormor flyttade till ett hem,
allt hände så drastiskt,
jag var helt förstörd i drömmen,
kändes så verkligt.
Väldigt ledsen, känslan sitter kvar än,
precis som att det skulle ha hänt.
Skickade sms till mamms som förstår sånt där litegrann,
har ingenting med döden att göra,
mer att det är en ny fas tar början eller att en annan fas får ett avslut.
Typ som nu.

Dags för sängen, nya tag med rapporten imorgon,
en mysig famn och somna i nu skulle vara helt underbart :)
Hur är det möjligt att det känns så bra/rätt så fort?
Det är bara att njuta, för härligt är det!
Missing you my sweeetiee! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0