Rusta, rusta å måla

ja det är väl vad jag har haft för mig sen i lördags.
börjar dock se ett slut på det här snart.
tur att jag haft en liten arbetsmyra här också ;)
men det blir bra när det är klart.
ska bara försöka måla listerna sen också utan å förstöra golvet alltför mkt.
snart är det med andra ord dags för flytt!

ikväll och ett par dgr den här veckan måste jag verkligen göra sista rycket med rapporten.
sheida och therese hade fått reda på deras förra rapport hur det gick, undrar hur det gick för mig?
aja, det kan vänta. orkar inte nu. nu vill jag ha sommar å "ledighet" även fast man ska jobba 10veckor :P
de kommer bli en ledighet iallafall jämfört med det här läsåret.
innan dess ska jag vila ut mig riktigt mycket!

dags att ta tag i sista svepet med rollern!
sen kommer söt hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0