Fredag & en uppgift färdig

Ja det känns ju faktiskt väldigt skönt att uppgiften blev färdig och att jag är nöjd med det jag åstadkommit och jag höll mig inom sidornas begränsningar om hur långt arbetet skulle vara. Det tog mig sammanlagt 3dagar att göra den där, så vad har jag haft för mig i 3veckor? Haha. Kan ju va smart å sätta sig ner och göra färdigt allt påengång, men det kommer faktiskt upp roligare/tråkigare saker ibland som prioriteras. Men men, nu är den färdig i tid!

Nu ska jag ta mig en timmes promenad hade jag tänkt i solen innan den går ner, korta dagar nu så man får lov att vara aktiv medan det är ljust ute. Sen ska jag nog pyssla lite här hemma och rota fram lite julsaker. Kanske ta mig an och börja filosofera på hur jag ska lösa nästa uppgift, undervisningsövningen.. Som inte tilltalar mig ett dugg. Den ska redovisas på onsdag så det är väl lika bra att ta tag i den med en gång så man kan känna sig lite säker.

Dags att fixa tvätten som blev färdig och sen ut och gå på den bara marken, finns ingen snö kvar här nu. Lite tråkigt med tanke på att det är första advent på söndag :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0