Jag börjar se ett slut nu

ja på den här uppgiften. Egentligen har den inte tagit så lång tid och jag trodde inte jag skulle ha motivation till att göra klart den heller, var så nära att bara ge upp och ta studieuppehåll redan nu och göra nå annat. Men nej, jag fick mig en redig nattsömn inatt då jag sov i minst 12timmar och det känns verkligen skönt i hela kroppen.
Så idag har jag suttit 6timmar och pluggat, det börjar närma sig slutet och inlämning på fredag. Ska fixa det sista, eller det som går, imorn på högskolan i Gävle å hoppas boken jag behöver finns där. Luncha med Cecilia lät det också som innan hon börjar jobba.

Nu är Darlo hemma igen å har tagit hem fisk sen Norge resan så idag blir det torsk lät det som, mums!
Å så har han köpt isdubbar till mig å lämnat den nya jackan att sys å fixas av mor hans, så snällt eftersom de andra jackorna går med näppe att knäppa dragkedjan på nu. Hittade både jacka å täckbyxor på intersport i helgen, vad gör man när man bara växer å inte kan påverka det?? Haha jo köper stora storlekar (dock lite pinsamt faktiskt av någon anledning) så det blev en herrmodell i jackan å den va stor så jag ryms haha, blir bättre nu när den sys om :)

Idag kom det tre kuvert från försäkringskassan om föräldrapenning å föräldraförsäkring, förstod inte mkt av hur man skulle fylla i de där. Ska gå på informationsträff i början på nästa år å sen boka in ett möte så får de kolla vilket år man ska ta inkomsten ifrån å därefter räkna ut föräldrapenningen... Det löser sig nog!

Imorn kommer resultatet................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0