Redan fredag

och det här har varit en aktiv/orkeslös/fundersam vecka, hur man nu får ihop det vet jag inte.
Jag har iaf motionerat så det räcker för den här veckan.. Både promenerat och cyklat. Och nu, NU igår fixade Lars min cykel så jag kan cykla som normalt folk på pumpade däck å lite annat. Man blir skapligt andfådd å trött när det blir så tungt utan luft.
Känns som jag bara har lust att skita i allt just nu, så trött. Vill kunna göra det jag vill göra. Just nu är inte min skolmotivation så speciellt hög, inte blev den bättre av veckans början heller. Ny kurs, vårdpedagogik, låter rätt ok, men kursansvarige gjorde mig mindre motiverad... Icke pedagogisk, säger nog mkt. Sen är det en hel del obligatoriska grejjer som gör att man måste va i Sundsvall å dit vill jag inte. Aldrig mer norrut och nu menar jag det för jag har provat, bara jag kunde ha lyssnat på mig själv för lite mer än ett år sedan. Men men.. Jag har iaf börjat på den utbildning jag vill på, sen vart jag fortsätter det får visa sig. De ringde från Falun i veckan också och lät väldigt positiva bara jag skickade in kursplaner på alla kurser jag läst hittills, så det ska göras. Då blir det på distans iaf. Å invänta svar från Gävle också, sen får jag ta ställning till det.
Ringde till ICA i måndags å sa att jag kunde jobba extra om det behövdes några dagar i månaden.. Å inte hade jag räknat med att de skulle ringa dagen efter och fråga om jag ville jobba! Sen har jag blivit tillfrågad att jobba ytterligare 4dgr den här veckan, men det tackade jag nej till... Så pigg i kroppen är jag inte. Har iaf jobbat två kvällar den här veckan och det är glädjande att de ringer och frågar iaf! Fast FB panik vill jag helst avstå ifrån, haha... Skönt att sitta i kassan å inte ha nå ansvar å även få slippa en hel del annat från kunder! Med kunder, ja det är riktigt roligt att jobba när det kommer folk man känner igen som man inte träffat på 3-4månader, så det är roligt, sen vet jag inte om det är så stimulerande, sitter mest i min egna värld å tänker på pengarna inför jul... Roligt att träffa vännerna igen som jobbar där när man inte hinner med att göra det annars :)
Näe jag vet faktiskt inte vad jag vill just nu. Jo jag vill plugga utan problem. Problem är till för att lösas men ändå.... Jag vet inte alls. Vänta och se.

Tänk att få göra det man vill och få betalt för det. Jag måste bara komma på vad exakt jag vill göra, eller komma på rätt bana igen. Det kanske är en svacka? Ähh. Oj, vad klockan springer iväg. Göra sig i ordning. Om några timmar kommer Cecilia och innan dess ska jag skjutsa Lars till Sandviken.. Sen ska Jag och C på tjejkväll i Sporthallen, 60st tjejer och en massa händelser :D NICE!!!! Sen ska jag va Öl-Drucken-Tv-spelande-Lars-Chaufför. Ja klart han kan utnyttja mig när jag är gravid!!! :D Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0