Bara att vänta och se

Ja nu har jag hört av mig till de som kan göra något, nu är det bara att vänta och se om dom är väl bemötande och hjälpsamma den här gången och kan vara lite mänskliga och inte bara gå på gamla principer och regler!
Om det inte går så är det så, då får jag ta det sen, bara jag känner att jag gör det jag kan göra.

Kanske ska ta och göra sig i ordning och följa med mamma till Valbo en sväng, rensa tankarna och försöka komma igång med pluggandet sen igen efter helgen. Har fått massa info från Lina nu när hon var hem i helgen, väldigt tacksam för det :) Så det här borde ju gå vägen, bara jag får lugn och ro i mig själv. Ibland som dessa stunder saknar jag spinningen med Cecilia, sitter bredvid varandra och pushar på varandra till det maximala, sen har man rensat både kropp och själ. Kanske blir sånt sen igen när plånboken tillåter.

Ha en fin fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0