En sak avklarad

och jag är nöjd. Nu har jag fått det jag ville sagt och de lyssnade! Så det kommer ordna sig allting tillslut, med en plats i Gävle efter lite mammaledighet! Det får ta den tid det tar, för precis som dom sa på HiG så har de förstått nu att jag verkligen vill det här och jag fick höra: Du har verkligen bestämt dig för att klara av din utbildning och då kommer du göra det, för vill man verkligen nånting då blir det så. Så är det. Skönt.

Nu är en sak avklarad av de saker som ligger och gruvar mig undermedvetet, stressar mig.
Skönt att få en sak ur vädret för det här med stress är inte min grej, jag fungerar inte. Jag blir tokig/knäpp med Lars egna ord. Å jag är väl medveten om det, för hela jag blir förstörd och jag känner igen tecknena på det så väl efter att verkligen varit på vippen att bli stressförstörd/utbränd sen jag jobbade på ICA. Det är inget jag vill uppleva igen. Därför måste jag verkligen lyssna på min kropp, framför allt nu, att ta det lugnt och vila när kroppen skriker om det. När man vaknar och bröstet och huvudet bankar/bultar direkt på morgonen och kroppen känns helt slut, då är nog inte allt så väl. Nu mår jag bättre igen efter 2½ timmes försök till avkoppling framför tvn. Det snurrar så mycket i huvudet nu så allt är svårt att släppa, allt går bara runt runt och det är svårt att koppla av. Nästa helg kommer vara så otroligt skön så det finns inte. Efter torsdag klockan 20.00. Då är det över. Sen på fredagen ska vi till barnmorskan igen för lite koller och sånt :)

Dags att ta tag i sista punkten idag för pluggandet, urologiska sjukdomar tror jag det var.
Snart kommer Lars hem med lite fika från nå kondis, är så grymt sugen på fika, riktigt gott fika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0