Fredagen den 24e oktober





Kommer alltid att vara en dag att minnas för resten av livet för oss :D
Kändes så underbart härligt och lycklig, känns fortfarande och kommer kännas lyckligt längelängelänge!!!
Tänk dig att ha ett liv i dig som väntar, som växer som lever i dig. Du har någon annans hjärta i dig som slår, du har någon annans händer och fötter och fingrar och tår som rör sig i dig. Du har någon annan som utvecklas i dig, dag för dag, timme för timme, minut för minut.

♥♥♥

Det här är en glädjes dag!!! Å va jag och Lars är lyckliga nu :) Nästan så tårarna kom i ögonen när vi faktiskt såg att det är ett liv och ett hjärta som slår därinne, en liten krabat som rör sig hejjvilt och inte vill ligga stilla för att mätas. Efter några cirklar på magen så blev positionen bättre, i början var huvudet längst ner och var inte lätt att mäta då inte, blev kisspaus och ett nytt försök och då blev det mycket bättre vyer.




Nu är det bara att bli tjock med gott samvete, haha, tidigare har det bara känts som man blivit tjock och inte av rätt anledning ;)


Kommentarer
Postat av: Madde

Söt lite bebis påväg :) Roligt gumman, så glad för din skull. Jätte roligt!! Så nu ska Sandra bli mamma, tänka sig!!

Sköt om dej



Kram kram

2008-10-24 @ 15:59:08
URL: http://maddeleneii.blogg.se/
Postat av: Sophy

Visst är det underbart..blir alldeles tårögd när jag läser vad du skrivit!! Det är en fantastisk känsla, och då kan jag berätta att känslan vid förlossningen är ungefär tusen gånger bättre, så då vet du vad du har att vänta framöver!! =) Tänk att ni snart gått halva tiden..de går ju så otroligt fort..snart har ni ett litet knytte hos er ni också!!

Många kramar från mig och Noah!

2008-10-25 @ 12:52:27
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Sophy

Visst är det underbart..blir alldeles tårögd när jag läser vad du skrivit!! Det är en fantastisk känsla, och då kan jag berätta att känslan vid förlossningen är ungefär tusen gånger bättre, så då vet du vad du har att vänta framöver!! =) Tänk att ni snart gått halva tiden..de går ju så otroligt fort..snart har ni ett litet knytte hos er ni också!!

Många kramar från mig och Noah!

2008-10-25 @ 12:52:42
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Heidi

Åter igen, Grattis Gumman (och till Lars naturligtvis). Jag håller tummarna för att allt ska gå bra :)



Hoppas vi syns snart igen Ni får görna komma och hälsa på nu när vi börjar bli klara med renoveringen...eller att det börjar bli beboligt iaf ;)

Kram Heidi

2008-10-28 @ 14:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0