JOOO för jag klarade läkemedelstentan!!

På första försöket den här gången, det blev inte som förra gången att jag missade ett poäng för att få godkänt! Nu klarade jag den påengång! Vad jag måste ha varit smart och envis när jag satt där och bläddrade igenom tentan 5ggr och läste alla uppgifter om och om igen tills det kändes: nej det måste va såhär, går inte att lösa på något annat sätt.. Och ja det lönade sig!!! Ska bli intressant att se om jag spikade den eller klarade mig precis sen när jag nu hämtar tentan i Sundsvall.. Den är avklarad iaf.



KurskodKursbenämningHpBetygSkrpDatum
MV007GMedicinsk vetenskap GR (B), Medicin, kirurgi och geriatrik15.0   
 3010 Läkemedelsberäkning 1.0G 2008-10-06


så nu har jag fått ännu en knuff i rumpan om att plugga på ännu mer med den stora tentan.. Nu är två fjuttiga högskolepoäng inkammade.. Nu fattas BARA 13hp på en tenta!!! Yes vad jag är död i huvudet redan nu! Usch, det här är det värsta jag varit med om i skolväg någonsin. Stor press, mkt nytt och mkt att läsa. Flera tunga böcker.

 Tur att man har denna lilla bok med sig om dagarna, annars skulle jag nog inte förstått mkt!

Nu är det dags för duschen å se om mamma kommer hem med något gott ;)
Sen ska hon ha Mary Kay kväll här med hennes kompisar, får se om jag orkar va med eller om ja slappar framför tvn ist. Har ju redan haft det där dom ska ha ikväll. Ska köpa produkter sen tror jag, när plånboken tillåter lite lyx.

Kommentarer
Postat av: madde

Hej gumman!

japp fick ditt sms om MaryKay produkterna, sorry har ite hunit svara bara!! Haft praktik så idag. Men dem är verkligen att rekommendera, ja köpte hela paketet med rengöring, dag och nattserum, ansiktskräm, ögonkräm, peeling i 2 steg(världens bästa)foundation, en kräm som mattar ut som man lägger på efter foundation så att man slipper bli glansig och fet i huden under dagen (skit bra funkar verkligen)sen köpte jag lite andra krämer och en mascara men det är verkligen kanon produkter. Tycker verkligen att du ska inskaffa och investera i dessa =D Jag e jätte nöjd. Spänande o se om du köper nått sen, måste berätta =) Grattis till tentan, du e duktig du!! Vet att du kommer att fixa de där. Tack så mycket för kommentaren om håret mitt =) Japp löshår,äkta hår, sånt med klämmor som du kan ta ut och sätta i igen, sliter inte lika på mycke på håret. Hoppas allt annat e bra, kul att du hittat till min nya blogg =D Saknar dej vännen. Sköt om dej. Kram kram kram

2008-10-15 @ 20:42:53
URL: http://maddeleneii.blogg.se/
Postat av: Madde

Hallå hallå!!



Ja man blir bara så glad och får mer ork till allt annat skolarbete =D ja e nöjd skit svår kurs med årsbudgetar, ekonomi och massa olika modeller inom organisering. Men ja klarde det över förväntat och det är bara så bra =)Jag tycker defenitivt du ska köpa dem produktera, jag har Timewise, age fighting står det på vissa så jag antat att det kanske är den?! Om du syftar var jag köpte löshåret så gjorde jag det hos en frisör här i stan, tror jag betalade 3500 men det var det värt verkligen, sen håller de skit länge, nästan haft det ett år nu!! Så de e bra. Va ska du hitta på för roligt i helgen då? kram kram

2008-10-17 @ 09:22:00
URL: http://maddeleneii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0