Farmakologi

var ordet.  Inte är det roligt på alla sidor må jag då säga men det går bättre och bättre, tekniken kanske börjar komma tillbaka sedan man pluggade ihjäl sig till anatomin/fysiologin & farmakologin/mikrobiologin första terminen. Blir  nog bra det här med. Bara man sätter sig  med böckerna och ger sig fan på att man ska plugga ex. 10sidor innan man gör något annat, då kommer man framåt. Dagen igår på biblioteket i Gävle  med Cecilia gav  väldigt mycket och vi fick mkt gjort med våra egna saker samtidigt som  man kunde  stanna upp med fika/småprata/besök av diverse andra pratsugna. Det var bra,  så  det blir nog fler sådana dagar. När man åker iväg hemifrån får man mer  gjort på nå sätt, fast idag har jag fått mkt gjort jämfört med innan som j ag också satt hemma, liten spark i baken av att man fick reda på vilka sidor som gäller för tentan. Tackar för det. Inte mkt kvar i den delen nu  iaf. Resten kvar. Haha.

Idag blir det handla käk när älsklingen kommer hem från skogsturen med far sin och hans jeep. Ja jag behöver nog inte berätta om vad två leksugna pojkar gör i en skog med en  jeep. Jag får tacka mig med att jag får sitta ifred och plugga hemma iaf :P

Undra om man ska leta på nå färska tortellini, färsk broccoli och färska champinjoner å röra samman å värma alltsammans med  milda mat extra. Det var gott sist jag gjorde det iaf. Nu blir det matlådelagning ett tag framöver så man slipper laga mat så ofta om man ska hinna plugga på dagarna och rusta huset på  kvällarna/helgerna å flytta och flyttstäda.

Den där tidstajmingen är inte riktigt min vän. Har nog  aldrig varit,
men vad gör väl det?
Jag har ju klarat mig galant på något sätt ändå.
Så allt löser sig :)
Jag kommer dit jag vill och får det jag önskar mest av allt.
Oavsett vilken väg man tar så kommer man dit man ska ändå,
för eller senare.
Familjeliv.
En riktig familj igen.
Som en annan skrev för ngn dag sen: kärleken övervinner allt.
Tryggheten finns här.
Tack för att du håller min hand och att jag får hålla din,
även fast jag "bits" emellanåt den här perioden ;) Haha. Darlo.

Kommentarer
Postat av: Sophy

Grattis till huset!! Åå så underbart!! Jag vill också ha ett hus!! Men de kommer väl de också!! =) Hur mås det med fröken då?

Kram

2008-09-17 @ 23:05:28
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: L

Haha, du måste ju skriva om imorse, helt sjukt! Jag brukar inte vara förbannad i sömnen :P

2008-09-18 @ 07:30:30
Postat av: Sophy

Tack så mycket =)



Du behöver inte oroa dig, illamåendet brukar gå över när man har gått ett tag!! Åå så spännande med UL, det är verkligen helt underbart att få se den lilla röra på sig där inne..Har ni planerat att ta redan på vad de är för nåt som har bosatt sig där? =)



Ha de fint! kramkram

2008-09-19 @ 10:45:34
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0