Fredag

Det känns som helgen redan är här, det känns som min kropp och hjärna behöver en dags ledighet.
Jag har inte riktigt bestämt mig om vad jag ska göra än, sitter visserligen i pyjamas fortfarande. Antingen blir det en promenad eller en tur in till Köpis och bara strosa runt och kanske ta en tur förbi Sanna och hälsa på. Synd att promenadsällskapet Patrik är förkyld som alla andra, inte lika kul att ut å gå själv och darlo jobbar. Hmm. Har ingen lust att plugga riktigt än heller. Känner egentligen för att åka till mormor och morfar och ta dagen som den kommer. Lär väl bli att handla färg och annat roligt i helgen så det går väl inte att åka iväg då heller. Hämta hem möbler och diskmaskin ska vi också göra. Däremellan ska det pluggas också. Hmm. Plöh.

Metallicas nya skiva va faktiskt bra :) Blev lite fast efter Mtv´s top 10 @ 10 när de spelade Metallica.

Igår kväll var en riktigt trevlig tjejkväll hemma hos mamma med försäljare från Nak som beskrev och visade en massa produkter, ni ska bara veta allt man ska veta om skötseln av håret och vad rätt produkter kan göra med håret. Sen var det även en massa småplock som mamma gjort i ordning och jag bekanta mig med en granne i Norrberg, haha ja man kan ju kalla alla i samma område för grannar nästan :) Härligt område.

Idag fyller Cecilia 23år, GRATTIS! Nu är du äldre än oss igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0