Fullt ös medvetslös!

Ja nästan så. Fast det blir mycket gjort också.
Idag ska jag hem till mamma och fixa håret, äntligen, och plugga där tills Lars slutar jobba. Sen ska vi (jag och Anna) börja måla sovrummet, vardagsrummet blev färdigt igår och riktigt nice blev det, så nu väntar vi på soffan! Lars och Johan (kompis+rörmokarn) håller på med badrummet för fullt, det kommer bli större än vad det var innan för vi ska flytta ut en vägg å så blir det badkar. Mhmmm, massa mys i höstmörkret i ett bad å massa levande ljus :) Får se när vi får en toalett igen, haha, annars blir det en tillfällig en å duscha hos mamms. Det går bara man vill, som med allt annat..

...även som med att plugga!!! Jises vad kul det är, not. Känns ganska meningslöst att lära sig såhär mkt för jag kommer inte komma ihåg mkt efter tentan. Men jag får ha min morot framför mig, det är bara den här terminen.. Sen löser det sig :)






Det är den där cellskräcken vi fixar nu! Just nu är det nada därinne, så det där är foton innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0