Ont i halsen igen??

Ja det verkar inte bättre, får väl skylla mig själv lite också faktiskt. Kroppen är inte direkt på lågvarv mycket, och det behöver min kropp massor av nu att få vila. Blir lugnt efter imorgon iaf, ska sålla ur lite föreläsningar å läsa i lugn och ro hemma. Men orkar inte bli sjuk igen, var sjuk hela förra  veckan och har fortfarande irriterande hosta med slem som inte riktigt vill upp. Det blir jobbigt att prata mer än enstaka meningar.. Då lär de till att hostas ett par ggr först innan man kan fortsätta. Orka.. Älsklingen håller också på å bli sjuk nu och inte mindre än halva klassen sitter och snorar/hostar. Tuffa tider.

Imorgon är det KTC som gäller, obligatorisk, en dag till att pallra sig upp till. Får iaf skjuts upp dit när jag kommit till Sundsvall :)
Papper och sånt är fixat och klart nu med huset, får tillgång 22/9 redan, då blir det renovera badrum osv.

NU är det dags för te och sängen tror jag.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej gumman!!



Lite fundersam nu, har ni köpt hus vännen? Du och pojvännen? :) verkar vara ett mysigt hus iaf!! Hoppas allt e bra annars, själv e man sjuk för andra gången på en månad :( kram kram

2008-09-11 @ 11:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0