Magens tre sista veckor

...ja den här tiden är förbi och det känns faktiskt bra konstigt tomt nu när man tittar på fotona på magen nu idag när man har en skrutt här hemma.. Har ju gått med henne så länge i mig och nu är hon här som vi har längtat, det är fortfarande svårt att förstå att det här faktiskt är verkligheten nu. Vi är en familj med en liten tös här hemma som är jättesnäll, så vi njuter i fulla drag å det är då bra svårt att släppa blicken ifrån henne! Men nu skulle det va magens tre sista veckor här i det här inlägget :P Kommer ett till inlägg när jag får tid å lust å medan jag kommer ihåg så tackar vi för alla sms, kommentarer etc. de är vi jätteglada för även om vi inte svarar på de :) å förlossningen gick jättebra, det kommer också mer om de sen.. Å hoppas ni kikat in Linnéa på webbisar :D



 
Vecka 39, 27e mars -09

 
Vecka 40, 2a april -09

 
Vecka 41, 11e april -09


 
Å två förväntansfulla föräldrar som gjorde allt för att lillskrutten till pajas skulle komma ut :)





nu ska jag kika vad mina två älsklingar gör, om den ena försöker väcka den andra brukar det vara ibland iaf, skulle sitta fint just nu känner jag i mina boobs!
Å jag är förväntansfull att följa min kusins Heidi och hennes Jonas härliga tid framöver med växande mage å allt fram till september, ni har en härlig resa framför er även fast det är som en berg- och dalbana!



Kommentarer
Postat av: Marie & Patrik

Grattis! =)

2009-04-18 @ 17:24:57
Postat av: Evelina Sjöblom

Grattis Sandra! Lycka till i framtiden med det lilla undret :)

2009-04-18 @ 17:35:53
Postat av: Cicki

Ett jättestort Grattis till er :) hoppas allt går bra med lilltjejen =) Kramar

2009-04-18 @ 22:50:58
Postat av: Heidi

Ja det kommer nog bli en härlig resa. Skönta att allt rullar på och att ni kommit hem...och som sagt no hard feelings alls. Vi ses nog tids nog ska du se.

2009-04-19 @ 09:52:47
URL: http://heirihiiri.blogg.se/
Postat av: FiaJ

Stort grattis till lilla Linnéa :)

2009-04-19 @ 12:13:14
URL: http://fiajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0