Otålig??

Ja jag tror det är bara förnamnet hos mig.. Fast ju mer man väntar desto längre tid känns det som det tar. Idag är det hela 40veckor. Undrar vad man ska hitta på idag då? Gå ut och gå ännu mera kanske..

Jag tror vi fick de första känningarna i onsdags eftermiddag, fast nu känns det som det var vårat första april skämt, hade sammandragningar var 5e-15e minut när vi va på Owe´s och köpis mellan kl 17 och 19.30 innan vi var hemma igen och jag fick så otroligt ont i nedre delen av ryggen att både svett å tårar tillkom men sen när jag klev ur bilen å reste mig upp å krama om Lars så avtog det efter som.. Kvarstod gjorde bara en enorm trötthet och kroppen var konstigt helt avslappnad. Dagen efter det så var det knappt nå kännbara sammandragningar efter att de fanns där. Igår, fredag, så var det mer sammandragningar som onsdagens och det tröck nedåt och bäbisen rörde på sig både under natten och dagen mer än vanligt och vad jag är van med, kändes som den sträckte på sig för det tröck både upp under revbenen plus i bäckenet. Men inatt har det inte kännts någonting och inte än så länge heller mer än lite lite molande värk. Så vi får helt enkelt vänta och se vilken dag den här ♥ pajasen ♥ tänkt dyka upp och sluta lura oss! Jag börjar bli otålig nu men jag vet mycket väl att det kan ta två veckor till om det är på det viset.

Kanske ska ta och baka lite bullar nu å verkligen få något att fördriva tiden och kanske tänka på något annat medan Lars är och jobbar. Känns som han bara har jobbat hela hela veckan. Har blivit tidiga mornar och sena eftermiddagar/kvällar. Idag kommer han iaf hem mitt på dagen någongång så vi hinner umgås lite mer än att ligga å va trötta å sega i soffan framför tvn..

Kommentarer
Postat av: Heidi

Näe men nu vill vi se en bild på magen i V 40 :)

2009-04-05 @ 10:34:29
URL: http://heirihiiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0