Att blogga i tid och otid

ja det hinns inte riktigt med, eller jag får aldrig ro att sitta och blogga. Inte den gågna veckan som mest bestod av att grejja inför dop + husvisning å sen var det ju faktiskt kanonväder också!
Har bestämt att jag ska berätta mer om dopet, det får ett eget inlägg förhoppningsvis den här veckan. Det gick jättebra och var en trevlig dag både för oss och andra. Vi är tacksamma för att ni kom och för alla fina presenter till Linnéa.
Linnéa har kommit in i dygnsrytm med att hon somnar vid den här tiden och vaknar igen vid 6.. Innan dess har en fluga kommit och väckt oss 10ggr sen kl 5. Idag fick vi hem flugtejp så förhoppningsvis får man sova lite mer imorn!
Imorn har vi husvisning kl 16-17. Hoppas på det bästa. Får se om moster är intresserad  sen också.

Nu är det 2½ män så ska väl passa på å mysa med Lars i 20min innan sängen.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Moster är intresserad av vad???

2009-08-11 @ 08:59:16
URL: http://heirihiiri.blogg.se/
Postat av: Heidi

Jaha där ser man... ja de är för roliga mina föräldrar.



Nåja hur gick hus visningen då?

2009-08-12 @ 10:05:41
URL: http://heirihiiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0