En vecka som flugit iväg

ja då var det söndag kväll igen, Lars står å vaggar Linnéa inför nattsömnen.. Vilket även betyder att jag också passar på att krypa till kojs eftersom filuren börjar vakna/gnälla vid 6 och sen en gång i timmen, hon brukar få komma å tutta lite då när hon vaknar om hon inte somnar med hjälp av nappen.. Mysigt att ha henne nära å sen sussar vi på i 2timmar igen.. Idag när jag vaknade vid 8.30  igen så låg hon å titta på mig å log när  jag slog upp ögonen, hur mycket är inte det värt??? ♥

I veckan så har  vi nog gjort en del, kommer inte ihåg allt. Fixat håret, varit å bowlat med brorsan å  det var skitkul :) resulterade dock i att både jag å Lars fick träningsvärk i ena benet + rumpan på den sida man går ner som i ett framfall å det blir ju typ 80ggr på 4serier! ätit oxfilé här hemma två kvällar i rad -lyx utan dess like- ;) varit hundvakt åt Cindra, mindre roligt  då hon är en väldigt aktiv hund som skall ut å  springa löst i skogen typ varje  dag i 2timmar  då är hon normal. Städat å plockat har det blivit en del. Mäklaren  har varit här å nu är vårat hus ute till försäljning, finns ute på hemnet för den som är nyfiken :P Var iväg och träffade Sanna en sväng på stan i Gävle, det var  segt att ta sig iväg hemifrån, har inte varit själv, helt själv utan Linnéa, sen jag vet inte när... Så de där nähetsbanden håller en hemma, Lars var hemma och det kändes skönt på ett sätt, svårt att släppa allt också.. Roligt att träffa Sanna en sväng å även komma iväg  själv, ändå har man inte samma sorts kontakt med sina gamla vänner nu när man har fått barn och de inte är i samma situation ännu och sen blir det lättare och mer avslappnat att umgås med personer som är i samma situation i livet som en själv som vet vad det handlar om också.. Inget illa menat.  Hoppas på lite barnafödande snart tjejjer ;) haha!
Blev ingen tripp till Petra och Matilda denna  vecka som jag  gått å filurat på, men vi träffades iaf allihopa även med våra karlar förra torsdagen och det var trevligt! Linnéa var väldigt intresserad av Matilda och satt och kolla på henne :) Gotjejerna!

Jag och Lars vi jobbar på, det blir lite diskussioner fortfarande, det är väl sånt som hör till å huvudsaken vi pratar med varandra mer nu så att det inte ska bli sådär nå vidare ofta i framtiden.. Kraven har sänkts litegrann iaf och det försöker jag verkligen med både att tjata på Lars å även krav på mig själv, det går ibland å ibland inte.. Lite svårt att släppa allt nu också när det bli husvisning, då är det saker som ska grejjas. Vi ska iaf ta en tripp till Korsån igen efter dopet i ett par dagar och koppla av igen och njuta!

Dags för sängen å ta tag i morgondagen imorn.. Ringa om dopet å kolla in församlingslokalen.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ja du det lär inte vara slut på disskussionerna på långa vägar....men nu kanske man taklar de på att annat sätt när man vet vad de beror på och varför man kanske fastnar i gamla spår... så lite lär man sig för varje gång. Men mirakel sker inte över natten!!!

Hoppas det finns intresse för huset och att det inte dröjer allt för länge innan det blir sålt nu när ni ställt in er på att flytta igen.

2009-08-03 @ 13:20:09
URL: http://heirihiiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0