Fredag

Idag är det fredagen den 13e februari. Men att vara skrockfull just den här fredagen den 13e vet jag inte om jag är, inte när den kommer i februari. Den 13e februari är den dagen då farmor gick bort, det är 10år sedan idag. Det har tagit mig 10år att bearbeta detta eller vad jag ska säga, idag känns inte som de tidigare åren då allt rasat samman nu känns det mer att jag kan minnas det jag fortfarande har kvar av henne för hennes betydelse för mig den kommer aldrig att förändras. Hon var min farmor och en utav de viktigaste och betydelsefullaste människorna som någonsin kommer att finnas i mitt liv. Hon har sin plats i mig och jag vet att hon fortfarande finns här ♥ Nu väntas ett nytt liv och det känns som jag blickar framåt mer och mer, med bagaget i behåll. För visst är det så att våra föregångare följer med oss livet ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0