Det här är svårt

å jag kan inte riktigt fokusera på vad jag vill eller känner för. Som igår å i förrgår kändes allt toppen å jag ville verkligen fortsätta. Men idag... Idag känns det som att det inte vore det bästa, vet inte om det beror på att det blev en orolig, sen kväll igår eftersom jag inte kan sova riktigt utan Lars nu för tiden, sen blev hela nattsömnen förstörd då kändes det som när han kom runt två tiden inatt.. Så idag har jag haft en känsla av sammandragningar å att det trycker nedåt så det känns som man är kissnödig hela tiden å även som menssmärta, det kan ha att göra med att kroppen är stressad och inte fått den vila den behöver å att det blir bättre när jag vilar... Men om det blir såhär under praktiken då... vad gör jag då? Idag har det liksom inte gått över efter nån timme som det brukar göra utan de har pågått lite hela dan.. Så det känns liksom som om jag fortsätter plugga för att få pengar. Det är den enda anledningen till varför jag kämpar för att orka fortsätta och det är inte rätt. Läste igenom kursplaner å studiehandledning för de kommande 5veckorna och det låter jätteintressant men jag känner att jag inte kommer orka lägga ned det engagemang man borde göra för att få den optimala kunskapen. Så jag vet inte alls, man kanske ska ta sig en funderare till.. Har fått hem arbetsgivarintyg idag från ICA så de ska skickas iväg till Försäkringskassan ikväll/imorn och då tar det 4veckor innan ngt ska bli klart.. Så om man registrerar sig i Sundsvall på den här kursen men inte läser den.. Eller åker till Falun på måndag och registrerar sig så CSN får de uppgifter de ska ha om att man pluggar så pengarna iaf kommer den här månaden å sen känna efter då å bestämma det slutgiltiga.. Kanske lite sent ute men vad ska man göra.. Då kan man göra studieuppehåll i Falun kanske så har man iaf platsen där å fortsätta när det passar. Men som sagt jag vet ingenting. Kanske får ta å prata med barnmorskan imorn å höra vad hon tycker å jag vet nog redan svaret nu eftersom jag har sagt att jag varit stressad typ varje gång vi varit där.. Å de känns inte så kul å åka bil 7 mil enkelresa mitt i vintern om vädret förändras så de går åt helvete för det....


SUCK.
Tänk att bara få leva då, göra det man känner för å inte behöva tänka på annat som i det här fallet är pengar.
Så egentligen borde jag göra det som jag känner för,
även fast jag vill fortsätta plugga så kanske jag ändå behöver prioritera om, det finns ju all tid i världen att fortsätta senare. Hmmmmmmm.....

Åh imorn är det tenta å de känns som jag är noll fokuserad!
Tecken på att det är svårt att vara här å nu när hela ens liv ska förändras inom 3månader och håller redan på att förändras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0