En oändlig kram

får ni utav mig.. Darlo och sin familj.
Jag finns här för dig älskling, jag vet hur fruktanssvärt ont det gör längst inne. Men ibland kanske jag inte riktigt vet hur jag ska visa att jag faktiskt finns här för det är mycket ändå att stå i, men jag tror nog du vet att jag finns här för dig, Alltid!  Att förlora någon så nära som far- och morföräldrar som man haft som sitt skyddande skal hela livet, som alltid har funnits där , det blir en tomhet, obeskrivbart.. Tårarna dom kom med en gång du hade ringt att berättat att din mormor gått bort och med minnen från min farmors bortgång för många år sedan de finns även de hos mig, för jag har inte riktigt kommit över det egentligen, så att få uppleva det här igen.. Är väldigt ledsamt, men det är ju livets gång och vi får tänka på att din mormor har haft ett långt lyckligt liv och att hon nu får vila i frid, slippa det onda och all medicinering. Hon kommer ständigt finnas med dig och med oss och vårat "lilla skräp" som du säger om vårat mirakel, kanske blir det en tjej som många tror och då blir det Vilhelmina i andra namn från din mormor. Jag älskar dig så!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0