För jag fick ju ett E!!!

Hahahaaaa jaaaaaaaaaa!
För jag fick ju ett E på omtentan!!! Gudars så skönt att  vara godkänd!
På måndag blir det att kontakta de i Falun å se hur vi kan lägga upp det här på bästa sätt å om jag får någon praktik så jag kan bo hemma, för jag tänker inte bo borta under veckorna i 5veckor i dessa tider. Isf får det bli studieuppehåll för hela praktiken och bara läsa teoretiska kurser så får jag ta praktiken sen när det passar sig bättre. Jag är påväg dit jag vill nu, så nu får det ta den tid det tar för jag ska må bra utav det. Men det är måndagens besvär samt att ringa ICA om arbetsgivarintyg och ett aktuellt anställningsbevis där det ska framgå att jag är fast anställd och tjänstledig. Det får vi ju se hur det går, får hoppas på att jag slipper kontakta Handels igen.

Kommentarer
Postat av: Tess (SSK klassen igen)

Men jisses, grattis! Tusen grattis och lycka till med resten! :D :D :D Hoppas det rullar på bra för dig där nere i söder :) Kram Tess

2009-01-13 @ 13:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0