Jag vet inte alls..

..hur jag vill göra med den kommande terminen.. Ringde och pratade med han som är programansvarig i Falun och det lät ju som det var försent redan att få någon plats annat än i Säter. Och vara borta i 5veckor nu i detta läge det vill jag verkligen inte. Det skulle inte heller fungera rent praktiskt heller, med tanke på att föräldraträffar börjar på torsdag och kommer pågå tre torsdagar, sen är det barnmorskebesök den 2a februari och efter det blir det besök varannan vecka. Sen är det begravning också någon gång under dessa fem veckor. Jag vill vara hemma, men gärna ha praktik i fem veckor fast jag ska kunna bo hemma. Så jag vet inte alls. Just nu känns det vemodigt. Kanske får ringa och höra med honom igen i slutet av veckan om man kan hoppa över praktiken helt denna termin och bara läsa den teoretiska kursen och ta praktiken sen när det passar. Annars blir det nog studieuppehåll redan nu. Pappa kom med en anledning igår till att han inte tyckte det skulle lämpa sig med psykiatrisk praktik just nu i detta läge.. Å jag förstår varför... För Agneta jobbar med sådana människor, visst det kanske inte blir så att jag hamnar med den sorterns människor men lite labila/osäkra känns det ju som de flesta är. Att orsaka att någonting skulle hända är det inte värt.. I det här läget är det verkligen värt att TÄNKA OM innan.

och på ICA är hon inte tillgänglig än heller.

Det är jobbigt att inte veta, fast egentligen kanske jag vet?

Det är svårt.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej hej.

Ja den verkar bra, har ju inte använt den än men jag tycker den är helt perfekt och skit snygg. Liggdelen är väl normalstorlek så det är inga problem med plats.

2009-01-12 @ 15:36:58
URL: http://jennielundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0