Lite lättare igen..

ja på något sätt så klarar vi oss.. Ska värdera om huset på torsdag fm så vi hoppas på det bästa och ev. kunna skriva om lånen till en lägre månadskostnad än vad vi har nu.. Å så ska Lars mamma räkna ut hur mkt vi skulle behöva betala till henne om det blir på det viset.. Mamma var här å pratade om hur vi kunde lösa det å ev. hur hon kan hjälpa oss..
Nu är hela källaren städad och klar nästan, fattas bara att köpa ny golvmopp och skura en, två å tre ggr! Imorn blir det att slänga massa skräp och kanske hinna med att städa häruppe :) Vi laddar med andra ord för en veckas semester sen och verkligen kunna koppla av!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jaa du, jag vet inte hur det känns att bli drababd av arbetslöshet....men det där att packa ihop och flytta precis just när man börjat boa in sig...bara för att livet kastar omkull en. Men det är skönt att läsa att du tänker som jag gjorde...och kom ihåg; villa, vovve och volvo drömmen behöver inte vara helt förlorad bara för att den inte går att uppnå just nu. Det viktiga är ju att familjen känner sig trygg och att ni kan rå om varandra och fortsätta växa tills det kommer bättre tider.



Stor kram till dig och Lars...och Linnea förstås. Vi ses nästa vecka :) vi hoppas komma iväg redan på lördag.

2009-07-07 @ 09:01:36
URL: http://heirihiiri.blogg.se/
Postat av: Heidi

Nu när jag läser vad jag skrivit ska jag faktiskt försöka ta mina egna råd till hjärtat...

2009-07-07 @ 09:03:14
URL: http://heirihiiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0