Helgen är förbi

och jag kan säga att vi har gjort en hel del saker i helgen och inte vilat speciellt mycket!
I fredags blev det IKEA efter Lars slutat jobba och inhandla billy-bokhylla till garderob + dörrar, + en hörnhylla. Efter det var det full fart hem och lagade i ordning jättegod mat tillsammans, kassler i ugn med annanas ringar emellan plus sås med matlagningsgrädde å chilisås + lite av spadet från ananasen. Sen åkte jag in till Gävle med bussen å fikade med Sanna och Andreas, sen blev det bio med en Shopaholics bekännelser och den var helt ok att se. Efter bion kom även Lars in till Gävle å vi var in på Olearys/wasteland och kollade in Cicero å Gasoline Queen plus nå annat band som spelade först (?) vid ett tiden drog vi oss hemåt efter att ha blivit nöjda båda två.. Vi passade helt enkelt på å träffa lite kompisar eftersom vi inte vet riktigt när bäbisen tänkt komma å då blir det nog inte så mycket socialt med kompisar i början iaf. Så det kändes skönt att hinna med några innan det är dags.
I lördags skruvade vi ihop hyllorna, åkte till IKEA igen å köpte en liten till billy-hylla. Va hem till Lars mamma å käkade tacopaj å där var det full rulle med bodelning sen hela dagen och kvällen.. Vi slocknade nog rätt påengång när vi kom hem vid 22-tiden, lite mys å småprat i sängen..
Igår så skruvade vi ihop hyllorna så det blev en hörnkombination, jättetjusigt blev det! Åkte förbi Johan en sväng å fika lite å checka in hur han har det, det går framåt trots hans motgångar! Duktig han som kämpar.. Hoppas han ber om hjälp när han behöver det så han inte sliter ut sig å göra allt själv. Sen blev det dags för käk å tv å somna i soffan i vanlig ordning vid halv tio :)

Å nu ska jag väl ta å käka lite å kolla på tv en sväng, är inte piggast idag. Sen behöver jag plugga så ska väl försöka ta tag i det om man inte blir ihjälskrämd av all snö som rasar från taket å det låter som taket ska rasa ner. Sen kan det ju för all del ta å sluta snöaaa!! Det som var så skönt förra veckan.. Å jag tog mig då i akt att gå till mamma å det gick utan problem så gott som, blev tungt för ryggen/svanken men ändå skönt att kunna röra på sig lite mer vissa dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0