Sakta men säkert med vikten


Lika som vägskyltarna har bytts ut på vissa vägar så bytte även jag 90kilos strecket till 80kilos strecket.
Den föregående veckan gick det sakta men säkert men ändå 1kg mindre på vågen å det är alltid något det!
(vikten från sista vägningen innan var 81,2kg)
Vikten den 27/4 var 80,9kg
vikten den 29/4 var 80,5kg
vikten den 2/5 var 80,0kg.
Så den här veckan är jag nog förhoppningsvis nere på 70kilos strecket igen,
det återstår 8kg av graviditetskilona och tills jag kommer i mina jeans igen å den dagen, den blir härlig den! För mina jeans är verkligen något jag har saknat i ett halvår nu och det är inte några par som ligger och väntar, utan en hel del :) Det ska bli skönt när Lars jeans trillar ner över rumpan/höfterna även fast de är knäppta i midjan, så var det i somras :) Å det gör dom typ på honom med nu eftersom han har gått ned en hel del han med under hösten å vintern :) Beach 2009 för  oss båda kanske?? Det blir åtminstone höst 2009 för mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0