Bara bus nr 2

   
å titta vad jag upptäcker tack vare min gåstol :)
I kökslådorna ser jag inte än vad det är i dom men ack så roligt med något nytt som händer!


 
Ahaaa, fångad??!! Ja den där kameran vill jag också ha!

(Vi fick ärva lite kläder igen från min tremänning å därför har Linnéa en gullig fleecemössa på sig som även hade en smart halsduk å vantar till som hörde ihop).

Numera får gofisen springa runt i hallen med gåstolen om man själv ska göra något som gör att man inte är i samma rum som henne. Då kan hon följa efter en i hallen å kika. Tror hon tycker det är roligt när man ropar Linnéa och pratar med henne från något rum och får då följa ens röst och rätt som det är så tittar hon fram i dörröppningen :) Älskade du!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0