Linnéas sänghimmel

  

Ja, jag blev nöjd faktiskt :) Kostade inga pengar heller, mer än de 25kr vi köpte själva ställningen för på Jysk i somras. Som jag då upptäckte att det inte var något tyg med. Att få tiden till att sy själv finns inte riktigt, jag gjort ett snabbt försök nu i veckan men blev inge bra. Kom på idag att vi inte kan använda panelgardiner överallt och de där låg nytvättade nere i källaren. Så fram med dom och stryka lite och testa sig fram, och titta vad bra det blev! Passade på att flytta ut sängen från väggen en bit så vi kan lägga ner Linnéa från båda hållen än att hålla på att joxa runt henne i famnen när hon redan har somnat. Det blev även lite mysigare i hennes rum nu, en bit på väg iaf. Ska framkalla lite foton här i veckan tänkte jag och kanske göra lite förstoringar och sätta upp på ena väggen där de vita plankorna sitter. Härligt när inspirationen kommit tillbaka lite igen, kanske lite tack vare hemmafixaren Evelina som donar och grejjar därhemma hela tiden och gör det så fint :)


Kommentarer
Postat av: Erica

Ni har fått till det riktigt mysigt i lilltjejens rum. =) Är nyfiken på att få se resterande av huset. Du har alltid haft god smak så blir nog inte besviken. =P

2009-10-24 @ 17:31:06
Postat av: Heidi

Super fint!

2009-10-25 @ 15:07:10
URL: http://heirihiiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0