Placering

för nästa praktik har jag fått. Otroligt tacksam för att inte hamna i Avesta eller Mora eller vart som helst annars i Dalarnas län än i Falun! Å därmed hamnade jag, tack och lov, i Falun. Rätt centralt också om jag minns rätt sen förra årets praktik när vi åkte dit med prover, Tiskens VC. Sen att hitta från järnvägsstationen är ju också en annan sak. Men än är det några veckor kvar till vecka 6, å där ska jag vara tills vecka 10.
Just nu kämpar jag mig igenom de två sista veckorna av den här praktiken och sen förhoppningsvis få andas ut med lite föreläsningsveckor (3veckor) om just primärvård och ev. palliativ vård. Å även att kanske inte behöva vistas i Falun 35timmar i veckan under de veckorna. Tänk om 2veckor så har jag gått mina 2år och det sista året påbörjas!

Nu ska jag kika om den nerbäddade fislisan har vaknat ute i vagnen, om hon vill fortsätta våran slappdag sen vore väldigt skönt för idag är jag seg och mör i kroppen! Underbara familj, min alldeles egna lilla familj. Lars ger sig aldrig med hallen så det bankas å spikas bröstpanel idag, tur att han tycker det är roligt! Snyggt blir det! Imorgon väntar en pluggdag med det stora arbetet som jag lagt lite på hyllan. Kliar i fingrarna efter den riktiga rean på kläder! Speciellt kläder till Linnéa :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det är ju så jädrans kallt så man vill ju inte gå ner på stan :P kanske man ska åka till Valbo? :) det borde vara mer REA nu. Vilhelm har mest 74 lite 80 beror lite på :) Linnéa då? Kraam

2010-01-07 @ 08:43:34
URL: http://evelinaholmqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0