Ordning och reda?

Hmm, ja hyffsat. Men när det gått 4-6år sedan jag ens tittade på lägenhetspapprena så kan jag säga att jag inte var riktigt säker på vart de var någonstans och det har ju varit en hel del annat att tänka på och ha att  göra med sedan dess. Men nu, tror jag, att jag har koll på vart de är. Iaf vissa. Ingen aning om det är alla papper som jag kommer behöva sen den dagen jag ska sälja lägenheten, hoppas det.

Idag är jag lite rastlös i kroppen, kryper liksom i en.. Vill göra något fast ändå inte. Väntar på att ev. få hem förstoringar på fotografier som jag kan leta på ramar till.. Hm, kanske ska försöka göra i ordning lite plats i Linnéas garderob så bäbiskläderna får plats där tillsvidare. Nä, annars ska jag nog bara ta det lugnt idag för gårdagen bestod enbart av tvättstuga medan Linnéa var på dagis å sen en promenad till konsum, det tog 40min(!) att gå fram å tillbaka även fast Linnéa satt i vagnen. Men men, det får ta den tid det tar när det vaggas fram med små korta steg för att inte få alltför ont. Det var väldigt skönt att vara ute i solskenet, dock saknades värmen. Idag är det onsdag, ska bli skönt att Lars slutar i tid förhoppningsvis idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0