Trevligt med besök

idag fick vi, jag och Linnéa, besök av Linnéas morbror Johan. Det var trevligt, en liten mening med besöket var ju att han skulle få två uppsättningar med påslakan + örngott och med mitt minne så visste jag att jag skulle glömma bort de igen om jag inte la fram de. Men minnet räckte inte tillräckligt långt för att ens lägga fram dom. Lite irreterande, så får bli en prommis dit imorn kanske ist. Vi fick iaf god fika från hans egna bakning (banankladdkaka) och även från Berglunds (vaniljbullar). Ja det var gott, Linnéa tyckte det mest var konstig macka och ville hellre ha hemmagjord smothie och en liten bit banan. Inte mig emot, men hon får smaka ibland när hon vill å än så länge är det ingen hit med fikabröd (tack och lov,?) Linnéa har ju börjat komma ihåg sina morbröder och är oftast nöjd och glad när de kommer hit och pratar om de sen, det är mysigt :)
Igår kom pappa förbi en liten sväng, trevligt, han fick träffa på Linnéa med sin viljestarka sida efter klockan fyra på eftermiddagarna. Kanske lika bra å se alla sidor innan bäbisen kommer utifall han får vara morfar-barnvakt :)
Imorgon får vi en inneboende, bästaste Cecilia, över dagen.. Eller efter att hon slutat jobba och innan hon ska iväg och jobba igen. Det blir väldans trevligt! Jag själv hoppas på en lien sovmorgon först imorgon, det är jobbigt med väckarklocka på 07:15, speciellt de få dagar Linnéa skulle ha sovit längre.. Så imorn har vi morgonmys med vällingdrickande i sängen till lite Bolibompa å hoppas de visar nå bra tecknat vid den tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0