Jobb?

Ja, just som jag har ställt in mig på att jag inte alls är intressant för någon arbetsgivare nu när det bara är 2månader kvar så ringer de från Handikappomsorgen.. Angående ett informationsmöte om ett par veckor för timvikarier. Jag påpekade igen att jag är gravid, om hon missat det, och hon tyckte att jag skulle komma ändå och frågade hur jag tänkt efter mammaledigheten... Sa bara att jag inte sökt nå jobb för det ännu. Man får ta det man får sen. Men det är sen. Mer än ett år. Men alltid roligt att bli uppringd. Som timvikarie inom handikapp-/äldreomsorgen som sjuksköterska är inte lika tungt som på sjukhus, så skulle det bli aktuellt är jag nog intresserad av ett par dagar i veckan iaf. Alltid erfarenhet. Å inom handikappomsorgen, ja det kan ju bli intressant eftersom det inte är så mkt kontakt man haft med det under studietiden. Så vi får se. Nyttigt att träna på "att söka jobb" och att "komma på informationsmöte/intervju". Å det är ju skönt att jag verkligen inte är beroende av att få ett jobb just nu, utan får jag det så får jag det så får jag ta ställning till det då...

Nu kom jag ifrån det här med att plugga igen när de ringde.. Blä för redovisningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0