38 fullgågna veckor 8/3


38 fullgågna graviditetsveckor (8/3 -11) nu med andra barnet...Jag har inte gått upp
lika mycket i vikt den här ggn (+13kg hittills) som förra ggn (+20kg ända tills det var dags).
Det tycker jag känns väldigt skönt, känner mig piggare i kroppen nu när jag även varit
hemma och varit "ledig" de sista 2månaderna. Såg på fotona nu sen i tisdags att
bristningarna har kommit, men ändock bara några få ännu! Men de bleknar ju som tur är.


....och det här var 38 fullgågna veckor med Linnéa (21/3 -09), då var jag lite rundare och jag
tycker själv att inte magen var lika långt ned som den varit nu hela den här graviditeten.
Nu är den mer rätt fram och med Linnéa var den stor överallt, hade även den omtalade
pigmenterade linjen rätt ner över hela magen + en del bristningar frampå magen å på
sidorna..
även här med Linnéa i magen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0