Fått lite gjort

eller ganska mycket egentligen. Beror på hur man ser på saken.
Har gjort färdig, eller till och med börjat och gjort färdigt, uppgiften till imorn som ska redovisas i Sundsvall.
Den uppgift som jag tänkte skita i totalt, men på nått höger har kanske de senaste två nätternas 12timmars sömn sparkat mig i baken om att plugga. Det var nog klokt att vila en hel dag igår efter helgens alla doningar. Även fast det har varit en helt underbar helg, har varit relativt pigg hela helgen och gjort saker varje dag. Så inte har jag varit uttråkad eller rastlös även om vissa humörsvängningar tittat fram ibland. I fredags blev det pizza hos mamma å Pär med Lars å sen Idol, äntligen åkte Johan ut. I lördags blev det Cash is King konsert på spegeln i Gävle och det var helt fantastiskt bra! Innan det så köpte vi med oss kinamat till pappa å Agneta. I söndags så åkte vi in till Gävle igen för att träffa Cecilia och Patrik och gå på julmarknad + invigningen av julbocken, den många väntar på att den ska brinna ner. Det var jättemysigt och trevligt och avslutades med adventsfika hos de uppe på Brynäs. Igår var vi in och bytte våra nya sängar som vi knappt haft i 3månader från IKEA, så det blev några likvärdiga och just nu har ju IKEA erbjudande om varje tusenlapp man spenderar så får man en hundring i presentkort, så vi tog pengarna tillbaka å gick in å köpte nya å vips hade vi ett presentkort på 500kr. Passande! Hoppas på att sängarna är av bättre kvalité denna gång.
Vi har köpt hem ingredienser för julbak av julgodis, massa choklad (farligt farligt), cornflakes å naturgodis. Får se vilken dag vi har tid med det :) Mysigt och gott ska det bli!

Nu i veckan blir min megastora vinterjacka färdigsydd, ja den känns megastor nu, men ska bli så skön eftersom magen kommer få plats utan att man behöver dra in den å sen att den går nästan ner till knäna, fryslort som jag är.

Dags att packa väskan å hem till mamma å duscha innan jag å Hans ska på bio, Madagaskar 2.
Hoppas på att snöovädret håller sig lugnt resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0