Jag vill få det här överstökat!

Ja nu orkar jag inte vänta längre! Mitt tålamod har verkligen försvunnit för ALLT just nu. Usch.
Det känns som jag vill göra tentan imorn bara för att få den gjord, men nej imorn är ännu en dag att läsa.
Fast imorn blir det barnmorskan kl 8 å sen tänkte jag nog fylla på matförråden här hemma å sen hem å vänta på badkaret som kommer mellan 11 och 14. Sen skulle det va skönt å ta en tur till köpis å IKEA å inhandla det sista till julklapparna. Får se vad som hinns med, vilken tid badkaret kommer och vilken tid Darlo ska sluta. Lite planering måste ju finnas där när man har en bil. Å sen längtar jag så tills det är dags att inreda barnrummet å fixa med sånna grejjer å framförallt tills dagen D är här! Det är så mycket att se framemot nu så jag har svårt att befinna mig här och nu! Jag vill bara springa över den där blommande ängen å nå allt jag längtar efter, inte sitta fast här med en tenta. Men den som längtar efter något gott längtar aldrig för länge!

Imorn ska iallafall magen börja mätas, ska bli spännande. Å se om jag får någon kommentar om min viktutveckling (uppgång). Haha. Ja det här är just nu 10kg mer än vad jag någonsin har vägt i hela mitt liv! Å Darlo kommer med kommentaren ja nu har du mamma-hullet där så nu kanske bara magen fortsätter å växa, vi får väl se! Rullar väl fram i mars! Sen jäklar blir det promenader i vår, det här tar psykiskt hårt på mig!

Dags att sluta drömma å återgå till verkligheten.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej min vän!

Jag vet att du fixar den där tentan, de är bara några dagar kvar nu tills du får lite lov! Hoppas det ser bra ut med bäbisen också :)

Kramar.

2008-12-18 @ 14:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0