Magknip och gaser

ja det var min morgonkvist det vid tre fyra tiden. Var inte direkt rogivande, magknip efter hela vänster sida av magen samtidigt som det var en hel del gaser och bubblor i magen. Gick inte direkt över och ont gjorde det. Vet inte vad det var för fel, om det var något jag ätit eller om det var någon som låg och tryckte på mina tarmar. Sen vid sextiden satte hungern igång med en rejäl spänningshuvudvärk med yrsel och en extrem trötthet i hela kroppen. Jag vill inte bli sjuk nu eller att det är något annat fel. Kanske är det så att den här tentan ska döda mig en gång till det här halvåret, det här är inte bra för mig eller min kropp. Apstressad och mår piss så det finns bara ett sätt att välja på, plugga och klara skiten.

Det var faktiskt en hel del som fastnade om diabetes 1 och 2 igår efter att jag tröttnat på böckerna och satte mig och läste på sjukvårdsrådgivningen.se! Så nu kan jag det väsentligaste om diabetes och dess prover. Får se om det blir samma sak med ortopedi och onkologi idag, fast det lär jag försöka läsa i böckerna och det är inte direkt mina favoritområden har jag märkt. För till förra tentan va det riktigt segt att läsa om det och så känns det nu också, så jag är ju ganska osmart som inte sätter mig ner och läser och lär mig istället för att läsa om sånt jag redan har kunskaper om. Men men, det är bara att kämpa på å hoppas det går vägen.

Promenera skulle jag också behöva göra, det liksom kryper i benen nu men det är inte så kul å gå ut å gå å känna att man kan halka omkull... Ska bli skönt efter nyår när vi ska fixa träningskort båda två, visst att man inte ska träna alltför hårt å att man inte kommer uppnå nå resultat med träningen när man är gravid, men bara genom att sitta på en motionscykel eller liknande en timme kommer göra mycket för mitt välmående!

Kommentarer
Postat av: Tess (SSK klassen you know)

Hej, hoppas att det går bra för dig med pluggandet vännen! Förstår om det är tungt men du grejar det! Och hoppas allt rullar på fint med magen din! :) Det var ju ett tag sen vi såg dig i skolan nu, du är varmt välkommen tillbaka när helst du orkar med det. God Jul och Gott nytt år på dig! Kramar från Tess

2008-12-18 @ 10:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0