Fredag idag och helg!

Det här är första helgen på väldigt länge jag känner att det verkligen är helg även fast jag ska jobba, är det tänkt. Får se hur det blir med det. Ska iaf jobba idag 13-21 och imorn 7-15.30, sen kanske jag hittar på någon "pengakåt j*vel" som tar mitt 7-15.30 pass på söndag å kanske kan byta mitt 7-15.30 pass på måndag till 16-21. Då hinner jag träffa mina kusiner som kommer upp nu i helgen!! Inte direkt varje dag man träffar de, Erica pluggar ju i Karlstad å henne har jag inte träffat på 1år nu. Heidi träffade jag faktiskt i april å ett par ggr till sen förra sommaren. Så då spelar inte pengar någon roll, pengarna är inte värt allt. Hinner även med att träffa mormor och morfar på söndag-måndag, de har jag inte heller träffat sen april. Börjar kännas lite längesen. Imorn blir det "mini-släktträff" hos mamma och Pär med grillning, å Hans, Johan och Gustaf är väl säkert där de med :) Älsklingen åker till Kilafors idag, kanske hinner se han en snabb sväng till innan jag åker till jobbet. Jag är lite avundsjuk på honom, rockweekend med en hel del bra grupper! Fast jag tror jag får en kanonhelg här hemma ändå så det går bra det med :D Hoppas vi kan få en riktig sol i helgen och värme, så man kan bättra på solbrännan lite.

Dags för frukost och plocka lite, känner mig piggare idag faktiskt. Hjälpte nog faktiskt att ligga "död" i onsdags framtill eftermiddagen och sen bara ta det lugnt, å igår hjälpte nog med att komma iväg någonannanstans med Cecilia och tänka på något helt annat och få sig några goda skratt både på tåget och i Sundsvall! Det löser sig.

Ha en underbar dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0