Det är dimma

Det är dimma ute och det är dimma i mitt huvud. Helt död.
Nu är tentan gjord, klarar jag den så vet jag inte vem jag ska tacka.
Det känns som det lika gärna kan ha gått åt fanders lika som att jag precis har klarat den.
Riktigt pissigt känns det att de tagit typ hälften av allt man skulle kunna på en tenta, men jag märkte ju själv att det jag verkligen kunde det kände jag mig riktigt säker på sen var det väl en del frågor som jag rent ut sagt chansade på. Kunde så mycket mer än det man skulle svara på på tentan... Får se helt enkelt, jag har gjort det jag kunnat.
Men men.. Nu ska jag försöka låta bli att tänka mer på den och vänta på mitt F. Optimistiska jag.


Ledigheten är här iallafall och den ska jag njuta utav. Bara göra det som faller mig in. Inga måsten. Inga krav.
Bara få vara jag.
Ut i friska luften iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0